cu cerere facuta din luna aprilie si octombrie 2015, operator de telefonie mobila refuza trecerea de la abonament iesit din contract, la cartela, fara explicatie si fara motivatie...trimit in continuare ,luna de luna, factura cu costul aferent, fara cost suplimentar... pentru ca vreau sa imi pastrez numarul(sa il folosesc la cartela , la acelas operator) mai primesc apeluri si am mai folosit din minutele alocate... va rog, ce ma sfatuiti sa fac pentru a inchide abonamentul si a trece la cartela? multumesc!
în primul rând contractual cu ei a expirat ?(poate a-ți făcut prelungire de abonament) ,,,dacă a expirat puteți renunța oricând cu condiția să-i anunțați cu 30 de zile înainte despre asta , și să menționați că doriți meținerea numărului ,(se poate face și telefonic ,că se înregistrează convorbirea ) ,dacă nu vor să vă asculte atunci apelați la protecția consumatorului cu o sesizare în acest sens ( Atenție !!!!! la sesizare să cereți un număr de înregistrare neapărat că altfel nu vor face nimic ,iar dacă e înregistrată în termen de 30 de zile sunt obligați să vă răspundă )