Dosarul de somaj nu se depune la ITM, ci la Agentia de Somaj in raza careia locuiti.
Acte necesare pentru inregistrarea unei persoane care indeplineste conditiile pentru acordarea indemnizatiei de somaj:
1. Actul de identitate, in original si copie;
2. Actele de studii si de calificare,in original si copie;
3. Certificatul de nastere,in original si copie;
4. Certificatul de casatorie,in original si copie;
5. Adeverinta medicala , din care sa rezulte ca este apta de munca sau ca are eventuale restrictii medicale
6. Actele eliberate de organele financiare teritoriale,din care sa rezulte ca nu realizeaza venituri sau ca realizeaza din activitati autorizate potrivit legii venituri mai mici decit indemnizatia de somaj
7. Declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu are loc de munca , nu realizeaza venituri sau ca realizeaza din activitati autorizate potrivit legii mai mici decit indemnizatia de somaj.
Trebuie ca intai, in termen de 60 de zile de la absolvire, sa va inscrieti la ALOFM de care apartineti ca persoana aflata in cautarea unui loc de munca. Dupe expirarea acestor zile, daca nu va incadrati intre timp, veti putea depune dosarul pentru acordarea indemnizatiei de somaj. Aceasta inceteaza daca urmati o alta forma de invatamant.
Acte la somaj
RAMOnaBC
buna .am si eu o nelamurire:ce acte imi trebuiesc pt a depune dosarul pentru somaj?Am fost in concediu ingrijire copil,am revenit la munca pe 28 si am intrat ... (vezi toată discuția)