Bună ziua,
Aș dori să știu dacă există o reglementare în care să fie scrise atribuțiile Administratorului de bloc, o fișă a postului.
Asta pentru că administratorul blocului unde am în proprietate un apartament, încasează în plus, în afara salariului, bani pentru a calcula și repartiza costurile cu căldura furnizată pentru apartamente, susținând că NU este obligația lui și nu face parte din îndatoririle sale de administrator să facă acest calcul și împărțirea costurilor.
A mai întâlnit cineva această problemă ?
Atributiile unui administrator le gasiti in Legea nr. 230 / 2007si Normele de aplicare HG.1588/2007 iar ce spuneti Dumneavoastra ca mai incaseaza nu stiu ce bani , probabil ca acestea se gasesc in fisa postului , fisa pe care trebuie sa o solicitati in scris presedintelui asociatiei , acum nu stiu daca o veti primi !
O sa intalniti multe probleme intr o asociatie , probabil ca sunteti la inceput .
pai stai asa ,cum adica ia bani in plus ,
pe banii aceia care ii ia in plus are contract de munca are contract de prestari servici pe ce baza ia acei bani?
vb cu presedintele care este reprezentantul legal al asociatie si daca nu va raspunde , depuneti in scris solicitare a acesului la fisa postului administratorului in baza articolului
12 din hg 1588/2007
c) sa cunoasca toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si sa aiba acces, la cerere, la orice document al acesteia;
La nivelul de informatii pe care il dati, tot asa au sa fie si raspunsurile noastre.
Adevarul o sa-l aflati de la presedintele as. prop., asa cum au recomandat cei care au scris inaintea mea.
Banuiesc ca repartizarea costurilor cu incalzirea se face prin repartitoare de costuri de catre o firma specializata care efectiv presteaza un serviciu care trebuie platit (2,0-3,0 lei/rep.), pentru care vi se elibereaza o factura. Suma respectiva trebuie introdusa pe lista de plata si nu o poate pretinde administratorul ca fiind o suma pe care poate sa si-o insuseasca.
Veniti cu niste explicatii pentru a intelege cam cum sta treaba la dvs., altfel discutam discutii pe banuieli - cu scuze...
In bloc, apartamentele nu mai au acele repartitoare de costuri (pausal acum), calculul facandu-se (dupa cum spune administratorul) pe baza SET radiatoare din fiecare apartament + partile comune.
Nu am primit fisa postului, presedintele asociatiei nu este acasa pana de Craciun, dar in in Legea nr. 230 / 2007si Normele de aplicare HG.1588/2007, NU sunt specificate foarte clar atributiile administratorului, undeva exista o portita prin care acest administrator scapa deocamdata si spune ca vrea sa fie platit suplimentar pentru a calcula cota de caldura pe care trebuie sa o plateasca fiecare apartament.
La fel, cere sa i se plateasca de catre Asociatie si Controlul medical periodic, anual.