Pentru a va prezenta cu acte, inscrisuri, undeva trebuie mai inatai sa faceti mai multe lucruri si in urma acestora vor rezulata acele solicitate mai sus. Sa ajut si eu:
- discutati cu vecinii si constituiti un grup de initiativa; acest grup poate intocmi un draft de acord de asociere si de statut al viitoarei asociatii
- convocati adunarea generala odata, de doua ori sau a treia oara daca este cazul, asa cum prevede legislatia.
- la adunarea generala dezbateti si aprobati statului, acordul de asociere, alegeti presedintele, comitetul, cenzorii.
Avand alese aceste organe mai departe acesti alesi se vor ocupa de urmatoarele:
- se vor solicita proprieatrilor sa aduca copiile actelor de proprietate
- presedintele sa mearga la judeactorul delegat sa vorbeasca cu acesta sau macar sa obtina (poate e afisata pe usa) lista cu toate documentele si inscrisurile necesare la dosar.
Liasta aceasta contine aproape toate raspunsurile la intrebarile puse de dumneavoastra in mesajul anterior.
In partea dreapta a acestei pagini la "Documente utile" o sa gasiti o lista asa cum era afisata pe usa unui judecator delegat. Dati clik pe fisierul de acolo si o sa vedeti.
www.avocatnet.ro/content/con...