Buna ziua, ma numesc Alin si am o problema cu Emag, In data de 11.12.2015 am plasat o comadna la ei pe site la o saltea, confirmare comenzi sa facut pri email ,deasemenea si confirmarea plati tot prin email. Livrarea urma sa se fac pe 14-15.12.2015 prin Cargus in Craiova .In data de 16.12 am sunat la Cargus craiova sa verific de ce nu a ajuns inca produsul la mine . De la sediu mi sa spus ca produsul este deteriorat si ca nu se poate face livrarea . Am luat legatura cu reprezentatul Emag si am expus problemele legate de produs acesta urmand sa verifice cum sa deteriorat ulterior ma va anunta si pe mine in vederea inlocuirii produsului. Pe data de 17.12 am sunat din nou la Emag deoarece reprezentantul lor a uitat sa ma sune si de aceasta data am primit acelasi raspuns ca vor verifica dar cu promisiunea ca se va inlocuii produsul. Azi 21.12.2015 am sunat iarasi iar dupa 3 interventii telefonice unul dintre reprezentantii lor mi-a spus ca defapt produsul nu se mai poate inlocui deoarece acesta nu mai este in promotie pe site ,acum costand 1599.99 si nu 670 lei cat a fost in comanda mea si sa-mi aleg alt produs . am zis ok, insa trebuia sa-l platesc si pe cel de-al doilea urmand ca banii pe primul sa-i primesc ulterior , dupa ce face returul cargus.
Consider ca se face un abuz si o nedreptate. Ce pot face in vederea solutionarii acestei probleme.
Multumesc.
Cu stima
Faceti o sesizare in scris la emag... si o sa va raspunda... si o sa puna produsele la reducerea achizitionata si o sa va dea eventual un card cadou.
Faceti sesizare la ei la rubrica sesizari. NU trebuie sa sunati ci sa faceti sesizare scrisa.
Sper ca v-am fost de folos!