In asociatia de care apartin, locatarii sunt nemultumiti de felul cum se desfasoara activitatile asociatiei - mai precis, cum NU se desfasoara, fiind o totala lipsa de implicare in privinta problemelor administrative cu care ne confruntam. Planeaza semne mari de intrebare inclusiv asupra modului de calcul la intretinere.
Rog sa aveti amabilitatea de a ma informa care este procedura de demitere a stafului Asociatiei? Care sunt pasii de urmat pana la instalarea unor noi persoane care sa le pese intr-adevar de ceea ce se intampla in Asociatie.
Demiterea stafului asociatiei (presedinte,comitet executiv cenzori etc) se face in adunare generala.
Legea precizeaza ca in fiecare an in primul trimestru se face adunare generala obligatorie.
puteti face adunare generala extraordinara daca strangeti semnaturi a 20% din membri asociatiei de proprietari, dupa ce le aveti puneti afis pe usa de la intrare si la adunare cereti demiterea stafului.
legea 230/2007 art 23
(1) Dupa adunarea generala de constituire a asociatiei de proprietari, va avea loc cel putin o data pe an, in primul trimestru, o adunare generala a proprietarilor membri ai asociatie
4) Pentru situatii speciale sau de maxima urgenta, adunarile generale extraordinare ale asociatiei pot fi convocate oricand de catre comitetul executiv sau de catre cel putin 20% din numarul proprietarilor membri ai asociatiei de proprietari.
Art. 27
Adunarea generala a proprietarilor membri ai asociatiei de proprietari are urmatoarele atributii:
a) alege si revoca din functie presedintele, membrii comitetului executiv si cenzorul sau membrii comisiei de cenzori a asociatiei de proprietari
Presedinte
papagal58
Buna dimineata,
Am si eu o nedumerire.
Asa ca peste tot , si noi avem problemele noastre in Asociatie.
Cum alegem un nou presedinte , daca cei 20% ... (vezi toată discuția)