avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Service auto responsabil pentru piese in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Service auto responsabil pentru piese in garantie

Buna ziua!Pe data de 4.01.2016,m-am prezentat cu autoturismul marca w golf 4 la un service auto pentru a verifica starea tehnica a ambreajului.Cei de acolo mi-au zis ca trebuie schimbat chitul ,am acceptat iar pe data de 6.01.2016 am fost sunat sa merg sa ridic masina din service.Am achitat suma de 870 ron(manopera plus contravaloarea kitului de ambreaj),insa dupa cativa km am observat ca masina merge la fel ca inainte si scoate un miros de fum si ars intens.I-am sunat pe cei de la service si le-am zis ce problema am iar pe un ton agresiv cel de la service mi-a zis ca miroase de la frane si ca ei au schimbat piesa noua.Am plecat acasa si de data asta insa ieri 11.06.2016 in drum spre casa mi s-a blocat acceleratia in trafic si am reusit sa controlez masina in siguranta pana intr-o parcare unde am simtit ca ceva a plesnit in pedale si a ramas si ambreajul blocat ,de sub capota iesea fum mult ,am crezut ca iau foc.Astazi ii sun si le zic ce am patit la care ei imi zic ca nu e problema lor ca eu sunt de vina pentru ca sunt incepator.Sa fim realisti un kit de ambreaj nou se duce in 400 km???conduc destul de bine ,nu turez nu bruschez,le-am zis ca merg la opc si la politie si atunci m-au amenintat ca ma vor da in judecata refuzand sa imi primeasca masina pentru verificari.Am fost la opc unde sa mai apelez???Mentionez ca detin fisa de garantie de la ei pe care se specifica ca in termen de 30 de zile orice probelma se rezolva pe costuriule lor iar timp de 12 luni am garantie pe chitul de amreaj.Au incercat sa ma intimideze ,cum ca daca ei vor fi chemati pe undeva si dovedesc ca nu e vina lor eu voi plati daune morale.Sper sa ma indrumati ce sa fac mai departe ,multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: adysimy , utilizator 18:31, 13 Ianuarie 2016
Initial desfasurati demersuri pentru executare verificare tehnica in service autorizat ,eventual reprezentatnt al marcii vehiculului
Solicitati document de constatare tehnica
In baza documentelor eliberate de service-ul unde s-a inlocuit kit-ul si a constatarii tehnice executate de service specializat ,reveniti la service-ul responsabil pentru inlocuire kit
Daca service-ul refuza verificarea si remedierea defectiunii,sesizati oficial opc
adysimy a scris:

Am fost la opc unde sa mai apelez???b

Daca ANPC (OPC e vechea denumire) nu v-a ajutat nu va mai ramane decat instanta. Un specialist va poate lamuri ce implica un astfel de proces. Banuiesc ca expertiza tehnica de specialitate etc. insa daca sunt vinovati o sa va recuperati cheltuielile.

N-ar fi rau sa contactati totusi un avocat, poate o notificare redactata profesionist ii va speria daca se stiu vinovati si o rezolvati fara proces.
Altfel, ramaneti cu paguba.
Astept un raspuns de la ANPC,apoi ma gandesc sa ii dau in judecata ,stiu ca am dreptate si de aceea vreau sa nu fiu tepuit.:) multumesc mult:)!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Refuz înlocuire piesă conf. garanției Sara ktkt Sara ktkt Ce pot face în situația următoare? Autoturism Saab 93, anul trecut, in vară, am înlocuit kit ambreaj, volanta si alte piese (total factură 6.500 lei). ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli inutile pentru reparatia masinii din cauza diagnosticului gresit M@rius M@rius Buna ziua, Ma confrunt cu o problema destul de complexa si as avea nevoie de un sfat pentru a sti daca se mai poate face ceva in acest caz. De vreo 5 luni ... (vezi toată discuția)
Problema service auto Offset Offset Salutare! Am o problema delicata cu un service auto, am inteles ca nu am voie sa postez numele asa ca voi evita acest lucru Pe data de 3 noiembrie 2014 m-am ... (vezi toată discuția)