Nu. Administratorul public este o functie, nu un serviciu ce poate fi externalizat/delegat; numirea in functie se face in baza unui concurs de recrutare, iar actul in baza caruia administratorul public isi desfasoara activitatea este un contract de management. Vezi art. 112 din legea 215/2001:
Art. 112. - (1) La nivelul comunelor şi oraşelor, primarul poate propune consiliului local înfiinţarea funcţiei de administrator public, în limita numărului maxim de posturi aprobate.
(2) Numirea şi eliberarea din funcţie a administratorului public se fac de primar, pe baza unor criterii, proceduri şi atribuţii specifice, aprobate de consiliul local. Numirea în funcţie se face pe bază de concurs.
(3) Administratorul public poate îndeplini, în baza unui contract de management, încheiat în acest sens cu primarul, atribuţii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local.
(4) Primarul poate delega către administratorul public, în condiţiile legii, calitatea de ordonator principal de credite.