avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 457 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri Europene hala realizare cablaje auto
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri Europene hala realizare cablaje auto

Buna!
Sunt student in anul I in domeniul Inginerie Electrica si m-am tot gandit pentru o afacere pentru viitor in domeniu.
Planul meu ar fi o hala de producere/realizare a cablajelor auto.
As dori sa aplic pentru fonduri europene pentru infintarea acestei afaceri, insa am nevoie de informati reale si indrumatoare cu pasi pe care trebuie sa-i parcurg.
Va rog sa-mi precizati pas cu pas toate conditile si necesitatile care trebuie parcursi pentru obtinerea de fonduri europene.
De asemenea ati putea sa ma informati despre ce sume substantiale as putea obtine de la uniunea europeana si de ce suma trebuie sa dispun eu?
Care ar fi durata intregi operatiuni incepand de la intocmirea cereri de fond european pana la primirea fondului necesar demararii afaceri?
Va multumesc foarte mult si astept cu atentie raspunsul dumneavoastra!
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 22:29, 24 Ianuarie 2016
Unde doriti sa infiintati firma in mediu urban sau rural?
De preferat in mediu urban,(Exista vreo diferenta si avantaje si dezavantaje?)
Ultima modificare: Luni, 18 Ianuarie 2016
BalogEugen, utilizator
Diferenta consta in sursele de finantare. Pentru mediul urban sau pentru mediul rural.
Dat fiind ca dvs abia deschideti aceasta afacere, fondurile europene sunt , in mediul urban inaccesibile.
In mediul rural ar putea fi accesat programul guvernamental rural, sau PO PNDR.
Sursele de informare sunt:
[ link extern ] /
[ link extern ] /
Am Citit din acele surse de informatii, dar am gasit descrieri despre conditii si legi.
Cu tot respectu, eu ca si persoana nepriceputa in domeniul de finante si legislatie va intreb, care ar fi primul pas?