avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 473 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Alcool la volan
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Alcool la volan

Buna ziua!

In primul rand vreau sa specific ca regret fapta enorm si ca a fost prima si ultima oara cand fac asa ceva. Am 23 de ani, sunt student. Nu am antecedente penale, nici macar o amenda.
In luna noiembrie am urcat in stare de ebrietate la volan, urmat de un accident minor cu o masina parcata (am platit toate daunele). Rezultatul etilotestului a fost 0.66 iar in sange 0.90 prima proba si 0.75 a doua proba.

Am fost chemat la politie dupa care am mers impreuna cu avocatul pentru a da declaratiile (calitate de suspect si inculpat).

Stiu ca acum urmeaza ca dosarul sa fie trimis la procuror.
Ce urmeaza mai departe? Avocatul mi-a zis ca cel mai bine se incheie un acord de vinovatie cu procurorul. Daca acel acord nu ma favorizeaza?
Revin cu amanunte.

Pe data de 24 m-am prezentat impreuna cu avocatul la tribunal. Spre surprinderea mea, nu a venit avocatul cu care am fost peste tot inainte (politie, etc.), ci un alt avocat colaborator al societatii. Am dat un telefon sa intreb despre ce e vorba iar avocatul, mi-a spus ca el nu intra in salile de judecata, fiind coordonator, si m-a asigurat ca acest avocat este foarte bun si ca sunt pe maini bune (nu stiu ce sa zic, cred ca am fost luat putin de fraier).

In fine, trecem peste acest aspect, am fost strigat de catre judecator, m-am ridicat din ultimul rand al salii de judecata, am pasit timid pe culoar, m-am oprit inaintea dansului, s-a uitat la mine mai apoi peste dosar. Avocatul a sesizat ca dorim procedura simplificata, procurorul a fost de acord iar la final judecatorul a pronuntat inceperea judecatii, cauza fiind amanata. A fost o experienta destul de urata si totodata fugitiva.