Buna ziua,
Referitor la declariile pe care o persoana fizica proprietar de cladire trebuie sa o depuna incepand cu acest an am si eu aceasta intrebare.
In anul 2010 am cumparat o casa in calitate de persoana fizica. Anul acesta am inchiriat o parte din aceasta casa unei firme pentru desfasurarea activitatii. Pana aici totul e clar. Am inteles ca trebuie sa-mi reevaluez portiunea din casa pe care am inchiriat-o acestei firme si sa depun declaratia la primarie la taxe si impozite pentru stabilirea diferentiata a impozitului pentru partea din imobil care are caracter rezidential ( de casa de locuit) si cea care are caracter nerezidential( inchiriata firmei sa-si desfasoare activitate economica.
Eu acum ma gandesc la altceva. Daca proprietarul anterior al imobilului a permis inregistrarea unor firme la adresa acestuia pentru sediu social eu ce fac daca nu am cunostinta despre acest fapt? Exista posibilitatea ca acest lucru sa fie stiut de cei de la taxe si impozite chiar daca eu nu il stiu si sa-mi vina de plata impozit mai mare decat trebuie iar in cazul in care asa ar fi cum fac eu , cumparator de buna credinta sa platesc pe ceea ce stiu eu ca am de plata?#-o