avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 595 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Suspendarea permisului pentru depasire
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Suspendarea permisului pentru depasire

Buna ziua am si eu o intrebare,In urama cu 4 saptamani am fost oprit de o masina de polite locala ,precum ca am depasit in intersectie si ca am pus viata in pericol unui conducator auto.Eu nu am facut aceasta depasire cum sustine domnul politist si nu am pus viata in pericol acelui conducator ,ba din potriva chiar el mi-a pus mie viata in pericol ,deoarce eram la intrarea intr-o localitate pe banda a doua el era pe banda intai si domnului conducator i se termina banda ,el a continuat sa conduca fara sa semnalizeze sau sa astepte sa trec eu, fiind in dreptu lui si fiind speriat am tras un pic de volan stanga calcand pe marcaj.Eu am permisul de 6 luni sunt incepator si nu am dreptul sa dau acel test ,si mi-a fost suspendat permisul pe 2 luni domnul politist nu mi-a aratat nici o dovada si nu la oprit nici pe cel domn ,,care i-am pus viata in pericol„ pot sa fac ceva sa imi iau permisul acuma sa nu mai astept ?
Cel mai recent răspuns: CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT , Avocat 17:26, 27 Ianuarie 2016
Aveti dreptyul de a formula contestatie impotriva procesului verbal de contraventie in termen de 15 zile de la data comunicarii acestuia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mi s-a luat permisul de condus .ce trebuie sa fac? anisoararanete anisoararanete BUNA ZIUA.IN DATA DE 25.09.2013 MA DEPLASAM PE RAZA COMUNEI DRAGALINA ,JUD CALARASI IN INTERES DE SERVICI ,MENTIONEZ CA SUNT AGENT LA O FIRMA DE ... (vezi toată discuția)
Tamponare - viraj la stanga, depasire coloana fjt1 fjt1 Buna ziua Circulam in afara localitati pe un drum cu 2 benzi o banda pentru fiecare sens, ploaie, m-am asigurat din timp am semnalizat cu mai mult de 100m am ... (vezi toată discuția)