avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 993 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Legea privind tulburarea linistii publice
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Legea privind tulburarea linistii publice

As dori sa inteleg mai bine ce semnifica legea care se refera la "tulburarea linistii publice" . Am un vecin sau vecina ,inca nu am aflat care asculta muzica in fiecare zii de luni pana duminica (atat de tare ca nu mai sunt nevoita sa imi pun muzica in propia casa ) dar intradevar incepe pe la 8 dimineata inceteaza pe la ora 12/1 apoi incepe iar pe la 5 ,poate va intrebati daca stau toata ziua in casa si nu am alta ocupatie,de fapt sunt in concediu medical si din cauza stari de sanatate ma simt rau si am nevoie de odihna la pat. Oricine atata timp cat respecta orele de liniste poate sa faca bairam oricat si oricum ? Multumesc pentru raspuns .
Cel mai recent răspuns: Jessica2015 , utilizator 21:43, 27 Ianuarie 2016
Cred ca va veti lamuri daca studiati Legea nr. 61/ 1991 republicata in 2011
[ link extern ]
Cazul mentionat de dvs. se incadreaza la art.3 Constituie contraventie .....
-pct.26 tulburarea linistii locatarilor intre orele 22,00-8,00 si 13,00-14,00 de catre orice persoana prin producerea de zgomote, larma sau prin folosirea oricarui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare in localurile sau in sediile persoanelor juridice, in locuintele persoanelor fizice sau in oricare alt loc din imobile cu destinatia de locuinte ori situat in imediata vecinatate a acestora;
Daca vizavi de blocul meu este o parcare cu masini si in fiecare noapte ( ca asta ma deranjeaza de fapt ca e noaptea ) se activeaza la cateva masinii de cateva ori pe noapte alarma la masina ( stiu pe de rost alarmele si durata lor atat de rau sa ajuns ) se activeaza cand trec masini in viteza ( asta am observat) se poate face ceva?
Ultima modificare: Miercuri, 27 Ianuarie 2016
Jessica2015, utilizator