Buna ziua. Detin un imobil situat la demisol pe care intentionez sa-l inchiriez unui client ce va desfasura activitati de birou. Mentionez ca imobilul figureaza in C.F cu destinatie de locuinta.
1) Este necesar sa modific destinatia imobilului in C.F sau nu?
2) Daca nu este necesar, ce alte activitati se pot desfasura legal in acel imobil? (ex. Cabinet Stomatologic?)
3) Care sunt demersurile prin care voi putea inchiria acel imobil? De ce acte voi avea nevoie? (Autorizatii ISU, Contract Inchiriere)...
1.
NU
2.
Orice activitate legala, pentru care puteti obtine pentru spatiul in cauza autorizatia de functionare si toate acordurile/avizele legale
3.
Contract de inchiriere semnat si inregistrat la AFP, completarea si depunerea in interval de max. 15 zile a declaratiei 220 la AFP
Documente necesare pentru inregistrarea contractului de inchiriere:
- Contract de închiriere ( 3 exemplare: un original si două copii)
- Dovada deţinerii proprietăţii (copie şi original)
- Declaraţia de venit estimat/normă de venit (formular 220, 2 exemplare)
- Act de identitate proprietar (copie şi original)
Declaratie inchiriere
Srb
Vreau sa inchiriez un apartament si sa il declar la adm financiara. Ce trebuie facut? Trebuie mers cu buletinul inclusiv si cu chiriasul sa completam formular ... (vezi toată discuția)