La mijlocul lunii Decembrie am comandat un produs de la un magazin online. Am ales ca si optiune de plata rambursul. Mi-am pregatit banii si cand a venit curierul am vrut sa platesc produsul, dar curierul mi-a spus ca rambursul pentru coletul respectiv este zero lei. Am zis ok, am semnat de primire si am folosit produsul respectiv.
Dupa aproximativ o luna si jumatate am fost sunat de la magazinul respectiv ca am un sold la ei si ca sa fac plata intrun cont la ei, lucru cu care nu am mai fost de acord, eu sunt somer intre timp si nu mai am banii. M-am oferit sa platesc jumatate din cost, iar cealalta jumatate sa fie acoperit de persoana responsabila care a gresit. Nu a fost de acord.
Vreau sa stiu daca eu mai am vreo obligatie legala de plata, avand in vedere ca nu eu sunt de vina ca cineva a pus ramburs zero in loc de suma corecta.
Erati constient de-atunci ca nu e corect... nu comentez faptul ca n-ati sunat ca noi nu ne judecam utilizatorii dar sa vreti acum sa impartiti cu altcineva pretul unui bun de care va folositi mi se pare putin cam mult.
N-am idee ce vor face ca sa-si recupereze banii.
Varianta cea mai neagra ar fi sa va faca plangere penala pentru asta, poate s-ar incadra la Art. 243 din codul penal - Însuşirea bunului găsit sau ajuns din eroare la făptuitor.
Varianta alba ar fi sa renunte la dvs. si sa recupereze pierderea de la cel care a gresit, daca ziceti ca rambursul era 0.
Depinde si despre ce suma e vorba.
Mai exista și partea civila, îmbogățire fără justa cauza, dacă chiar vor sa recupereze, au în ce baza. Nu știu dacă au și cum sa recupereze. Dacă se hotarasc sa merita deranjul unui proces, veți datora și cheltuieli de judecata și apoi de executare.
Mai bine va intelegeti pt plata în rate.