Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti daca in situatia in care sindicatul cere angajatorului comunicarea unor date privind situatia nominala a angajatilor (cu privire la concedii de odihna, zile de recuperare ore) acesta are obligatia de a furniza aceste date? Poate angajatorul refuza comunicarea acestora si sa ofere doar informatii generale? Care e temeiul legal?
De exemplu daca sindicatul cere lista nominala cu angajatii care au efectuat munca suplimentara, anagajatorul are obligatia sa o depuna, sau poate raspunde la modul general ca au fost efectuate ore suplimentare si sunt in evidenta anagajatorului ?
Nu exista asa ceva mentionat in lege, astfel incat sa putem spune daca are sau nu dreptul sindicatul sa solicite asa ceva sau daca angajatorul este sau nu obligat sa furnizeze astfel de informatii.
Anexa contract munca
emine
Buna ziua,
Am o prietena care s-a angajat la firma X, punct de lucru P, cu sediul central in B, in functia de vanzator gestionar. Colega ei a fost angajata ... (vezi toată discuția)