avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1692 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Examen, contestatie mod de desfasurare si nota
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Examen, contestatie mod de desfasurare si nota

Buna ziua, am si eu o problema:
Sunt studenta la Pedagogia Invatamantului. Am colegi in clasa, care au terminat candva liceul pedagogic si bineinteles sunt cadre didactice, predau deja la clasele 1-4. Au ales acum dupa atatia ani de predat, sa urmeze o facultate de pedagogie, din cate stiu sunt obligati acum sa faca o facultate. Sunt colegii mei. Am avut sesiunea de curand, si la o anumita disciplina, profesoara care a sustinut cursurile si examenul scris, a permis celor care sunt cadre didactice sa nu se prezinte la examen, oferindu-le note de 9 si 10, desi nu au mai absolvit vreo facultate.
Nu mi se pare corect ca acesti colegi sa obtina astfel de note, fara sa dea un examen de evaluare iar pe o mare parte sa ii pice examenul, ne vorbeste foarte urat (parca am fi toti la mila ei), din pacate nimeni nu are curaj sa o infrunte.
Eu de exemplu am picat examenul, consider ca meritam nota mai mare, am cerut explicatii profesoarei print-un e-mail, la care nu mi-a dat un raspuns.
As vrea sa stiu daca e corect cum procedeaza in legatura cu examenul, daca e corect ca si colegii mei sa nu sustina un examen si cum ar trebui sa fac o contestatie, sau macar sa mi se explice motivul pentru care nu am meritat macar o nota de trecere :( .

Alte discuții în legătură

Învățământ -profesor cu probleme SimoCI SimoCI Bună ziua. Fiul meu a terminat clasa a7-a si este corigent la matematica, la fel ca inca 15, numai din clasa lui. In numeroase randuri parintii au incercat sa ... (vezi toată discuția)