Colegul de la Achizitii publice
a intocmit o Nota de fundamentare - pentru incheierea unui contract
de prestari servicii.
Aceasta Nota este aprobata de directorul institutiei noastre.
Va rog mult sa imi spuneti daca aceasta Nota de fundamentare
trebuie semnata/avizata si de contabil sef,
pe langa directorul institutiei noastre publice ?
Dar juristul institutiei, va semna sau va aviza ?
Ma puteti ajuta: in ce prevederi legale se indica cine avizeaza
asemenea acte ?
Atat timp cat vorbim de achizitii directe, OUG 34 nu impune nimic din ce spuneti.
Atat timp cat nu aveti nici norme interne, nimeni nu poate invoca ca nu le-ati aplicat, respectiv nimeni nu poate invoca, ca nu a semnat/avizat contabilul/juristul daca nu scrie nicaieri.
Pe de alta parte, in acelasi context, prin care circuitul nu este reglementat oficial nicaieri, daca conducatorul unitatii dispune ca actul sa fie avizat/semnat de X sau Y, sarcina trebuie indeplinita.
Nu, conducatorul unitatii nu dispune nimic
ca actul sa fie avizat/semnat, .....
colegul de la achizitii face hartiile si pune o mie de persoane
sa il avizeze sau sa il semneze....
asadar, am inteles bine ca
odata ce este vorba doar de achizitii directe,
nu se pot impune
prevederile art.5, alin.3 din HG 925
si OUG 34 ?
Şi daca juristul refuza sa avizeze asemenea hartii ..
conducatorul unitatii va dispune in scris sau
este suficient sa ii ceara acest lucru verbal ?
.... pentru ca la un control, directorul nu va recunoaste nimic,
iar juristul sau mai bine spus
ceilalti daca vor semna/aviza si vor fi pacaliti,
vor raspunde ....