avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 474 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lege pentru mamele singure
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lege pentru mamele singure

Buna! Sunt divortata de 3 ani, am 4 copii, dintre care unul cu sindrom Down. Tatal copiilor mei nu ma ajuta, adica imi cresc singura copiii. Singurul ajutor fizic il primesc de la mama mea. Lucrez ca asistenta medicala si, dupa cum stiti, cele 3 ture sunt obligatorii. Intrebarea mea este daca exista vreo lege in baza careia eu, ca mama singura, care am in grija 4 copii, nu pot beneficia de o singura tura (cea de dimineata), pt. a ma putea ocupa de cei mici (am 2 copii in grupa pregatitoare)?. Ma refer la temele de scoala, in special la temele fetitei cu sd. Down. Cand lucrez schimbul 2, copiii nu se descurca la teme, astfel ca la scoala sunt de multe ori certati de pedagogi. Fiica cea mare este la facultate si de multe ori este foarte ocupata cu invatatul, vine tarziu de la cursuri, deci nu pot s-o oblig sa faca pe dadaca. Fiul meu cel mare merge zilnic la antrenament la 2 sporturi si are si el destul de mult de invatat la liceu. Poate veti zice ca daca ma ajuta mama, sa se ocupe ea de temele copiilor, dar, dupa ce ii aduce de la scoala pe cei mici, trebuie sa plece si ea la servici . Nu stiu daca ma intelegeti, dar mi-e foarte greu in tura de dupa-amiaza la servici, gandindu-ma la cine sa mai apelez sa stea cu cei mici pana vin eu la ora 23. Copiii mei au nevoie de mine, de prezenta mea in viata lor, mai ales ca de cand tatal lor nu mai vrea sa stie de ei, sunt destul de bulversati. Va rog sa-mi spuneti cum as putea sa rezolv aceasta problema. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Martonze , utilizator 12:33, 26 Februarie 2016