avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Acces in casa scarii
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Acces in casa scarii

Lucrez ca postas la o firma de servicii postale care livreaza corespondenta ....problema o am cu administratorii de bloc care refuza sa îmi pună la dispozitie cheie sau cartela pentru accesul la cutiile postale...Exista vreo lege prin care adm este obligat?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 22:04, 3 Martie 2016
Buna seara,
Nu, nu exista o asemenea prevedere legala.
daniellupascu1984 a scris:
..administratorii de bloc care refuza sa îmi pună la dispozitie cheie sau cartela pentru accesul la cutiile postale...

Pentru a avea cces la cutiile postale cred ca trebuie sa aveti acces in scara blocului acolo unde sunt cutiile. Discutati cu presedintele asociatiei si poate rezolvati. Sau ori de cate ori aveti o scrisoare pentru un proprietar accesati-l pe respectivul proprietar prin interfon sa va deschida.
Acum firmele de posta, curierat... s-au inmultit, au angajati care se schimba repede si nu cred ca este normal sa aiba acestia chei sau cartele la intrarea in sute de scari de bloc dintr-un oras.

Nu exista dispozitie in vigoare care sa prevada obligativitatea in sarcina administratorului sau presedintelui de asociatie sa puna la dispozitie cheie de acces in imobil de locuit in comun la postas,firme curierat,etc
Daca sunteti postas,veti constata care dintre proprietari sunt pensionari sau au pensionari in familie,la care puteti apela pentru a va permite sa lasati corespondenta

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Montare interfon ContSters72658 ContSters72658 acum ceva timp am constatat ca s-a schimbat interfonul.Inainte era unul care functiona pe baza unui cod. Acum nu mai are butoane, accesul se face doar cu o ... (vezi toată discuția)