Buna seara ,
Revin cu o intrebare legata de legea nr.249/2015 , respectiv la articolul de mai jos "(8) Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumpărat de păstrare a ambalajului.``
Lucrez la un magazin care comercializeaza produse IT si avem furnizori al caror reprezentante service cer ca produsele trebuie trimise in service in ambalajul original si cu accesoriile originale , altfel nu se efectueaza repararea produsului .Spuneti va rog in cazul in care eu nu pot obliga clientul sa pastreze ambalajul original ce se intampla cand cei de la service refuza repararea lui pe motivul netrimiterii lui in ambalaj original ???...ma refer aici la laptopuri , monitoare , imprimante care au in componenta ambalajului original ampora care protejeaza produsul pe durata transportului ???
Informati-va clientii despre acest aspect si spuneti-le ca ii pot reclama pe cei din service la ANPC. In mod sigur se aplica sanctiuni pentru asa ceva.
Sfatuiti-i totusi sa le pastreze daca pot, adevarul este ca e mai bine sa fie puse in ambalajul original pentru ca la transport pot suferi deteriorari si dup-aia se trezesc cu respingerea garantiei pentru socuri mecanice etc.
:offtopic:
Nu e posibil sa schimbati service-ul cu care colaborati? Va fac cam multe probleme.