Buna ziua. La inceputul lunii Noiembrie 2015 am hotarat sa fac o portare de la Vodafon la Telecom, abonamentul fiind pe persoana juridica. Am semnat un contract de portare, am primit un numar provizoriu/ SIM pina la realizarea portarii (cel mult 7 zile conform contractului), urmand ca in cateva zile sa primesc si un telefon. Au urmat o serie de probleme legate de activarea numarului provizoriu, in sensul in care compania nu a fost capabila sa activeze SIM-ul respectiv in perioada de 7 zile, deasemenea in perioada aceasta, nu am intrat in posesia telefonului, ulterior datorita situatiei, le-am comunicat ca renunt la portare, m-am intalnit cu agentul companiei dupa circa 20- 25 de zile inmanandu-i cartele SIM primita. La inceputul lunii ianuarie am inceput sa primesc facturi de la Telecom. Am facut o reclamatie prin care le-am cerut sa nu mai trimita facturi, deoarece portarea nu s-a realizat, nu am un telefon nici macar un SIM de la ei, in schimb primesc facturi. Motivul pentru care ei emit in continuare facturi este acela ca, in cazul in care portarea nu se realizeaza ei considera acest contract ca unul standard pe numarul provizoriu emis de ei, Deasemenea ei sustin ca, cartele SIM a fost activata in ultima zi din cele 7 conform contractului, desii in momentul in care am inmamat SIM-ul agentului acesta nu era activ.Intrebarea mea e, ce ar trebuii sa fac, ca oamenii astia sa nu i-mi mai emita facturi, solutia lor fiind aceea de a-mi trimite SIM-ul si telefonul mobil, cu o intarziere de 4 luni, ceea ce e inacceptabil .
Cel mai recent răspuns:
IONICA VADUVA , utilizator
15:33, 10 Martie 2016