Vă rog, puteţi să-mi spuneţi şi mie, prin mesaj privat, la ce bancă vi s-a întâmplat acest lucru? Vă întreb asta deoarece zilele trecute am făcut cerere pentru eliberarea unui card la o bancă, iar atunci când mi s-a înmânat cardul nu mi s-a dat în plic, aşa cum trebuia (deci oricine îşi putea nota cifrele de pe el ca să facă tranzacţii online cu cardul meu). Când am sesizat la bancă mi s-a spus că nu e nicio problemă, că fiuncţionarii au obligaţia să păstreze secretul bancar, dar mie mi se pare că e o problemă foarte mare. Vă mulţumesc mult
In cazurile astea, cea mai puternica lovitura pentru o banca este o lovitura de imagine. Lucrand in domeniu, stiu de existenta acestor cazuri si mai stiu ca amenintarea cu divulgarea informatiilor catre presa face minuni. Banca nu poate concepe o scadere a gradului de incredere cauzata de astfel de probleme. In cazurile pe care le stiu, cei in situatia Dvs. au fost chemati la negocieri si pe langa suma ce li se cuvenea au mai primit si o indemnizatie pentru "tacere" (sume confidentiale pe care doar cateva persoane din banca le stiau).
Probabil ca si in cazul Dvs banii au fost folositi de catre ofiterul bancar (teller-ul) care va administra contul. Nu sunteti un caz singular...
Nu strica mai multe detalii in ceea ce priveste ancheta bancii (vi s-a dat in scris ceva, au gasit persoana responsabila, au inceput cerecetarea acesteia, plangeri penale etc)
Pai tocmai asta e problema. Banca a intrat intr-o tacere totala. De cate ori sun sa intreb ce se intampla, mi se spune ca cererea a fost procesata si sa-mi verific contul. Binenteles ca banii nu sunt in cont. Asta se intampla de o luna, zilnic. Am facut plangeri la politie, la Parchet, la protectia consumatorului si am de gand sa dau banca in judecata. Dar, totusi, imi vreau banii...
Depuneti plangere penala si anuntati si banca, cum ati procedat. Sigur ii va face putin sa se grabeasca. In plus, vinovatul va fi tras la raspundere daca organele abilitate reusesc sa dea de el.. daca nu, cel putin va primiti banutii inapoi
Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
Am facut plangeri la politie, la Parchet, la protectia consumatorului.
Am facut reclamatie la sediul central al bancii, la Bucuresti.
Am reusit sa fac rost de un numar de telefon de la cineva de la audit, din cadrul bancii si sa vorbesc cu un om competent, nu cu pacalicii care raspund la telefonul de la relatiile cu clientii. Omul mi-a garantat ca se ocupa de problema. Dupa doua zile (adica azi) l-am sunat si am spus ca daca nu am banii in maxim o saptamana, ma duc la presa. Mi-a garantat ca o sa am banii mult mai repede.
...acum, o sa vad...
Oricum o sa dau banca in judecata si-o sa le cer o gramada de bani despagubire. Mi-a dat peste cap toata viata.
O sa va tin la curent cum decurge totul.