Utilizatorul trebuie sa intocmeasca un dosar care va cuprinde : 1).sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea ; 2).decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate ; 3).copie de pe nota de receptie,intocmita de la ultima inventariere pana la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor inregistrate gresit in casa de marcat(in situatia in care pretul fost introdus gresit in aparatul de marcat) ; 4).nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata,daca este cazul.
Eroare casa de marcat
myhe
buna seara. va rog sa ma ajutati cu o informatie. am tastat pe casa de marcat suma ptr. un produs dar cind sa-mi scoata bonul sa inchis fiind pe baterie, am ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.