avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1010 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Hartuirea copilului la scoala privata
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Hartuirea copilului la scoala privata

Buna seara!
va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in situatia in care,avand copilul la o scoala particulara unde constatand ca nu sunt angajati profesori specializati si cu modul pedagogic obtinut,am reclamat directorului scolii,dupa care copilul meu a inceput sa fie supus unor permanente agresiuni psihice de catre unii profesori si sa fie hartuit cu comentarii negative privitoare la activitatea sa in scoala.Copilul invata foarte bine avand calificative excelente.
Pe de alta parte,directorul scolii ne-a santajat sa semnam un act aditional la contractul semnat cu institutia subliniind ca daca nu vine cu actul semnat,copilul nu va fi acceptat la ore.Asta in conditiile in care am achitat integral anul de studii.
Sunt extrem de deranjata de compotamentul conducerii scolii fata de copil si as vrea sa nu ramana nesanctionata.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Ionica Porumbel , Consultant in arhivarea documentelor 13:55, 20 Martie 2016
Puteti sesiza Ministerul Invatamantului.
Le adresati un memoriu.
Despre ce act adițional este vorba? Ne puteți reda pe scurt conținutul lui? Înțeleg că v-a nemulțumit și semnarea acestui act adițional.

Multe școli, mai ales rurale, au cadre didactice suplinitoare necalificate sau de alte specialități decât cele pe care predau. Asta se practică de foarte mulți ani în sistem din cauza deficitului de cadre didactice calificate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Superdirectorul marshanna marshanna Buna ziua, Intrebarea mea este urmatoarea: este cumva, undeva, reglementata capacitatea unui director de scoala de a aproba propria sa cerere ? Mai ... (vezi toată discuția)