buna ziua, am si eu o intrebare.....daca la firma sotului meu, doamna de la resurse umane nu mai este angajata, cum pot eu prelua toate atributiile si cum trebuie sa procedem in a-mi lua o parola de la itm, in cazul in care a mai fost luata o parola pe aceeasi firma???
1. Completarea registrului se face de catre una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisa de catre angajator.
In acest caz, angajatorul va emite o decizie privind desemnarea dvs ca persoana responsabila cu completarea si transmiterea registrului .
2. Obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza prezentarii urmatoarelor documente:
a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
c) copie de pe certificatul de inmatriculare;
d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.