Buna ziua,
anul trecut am incheiat 2 contracte, cu 1 singur titular, la Reteaua de sanatate Regina Maria.Contractele au fost pe 1 an, data de finalizare fiind luna februarie.
Din neatentie, nu am vazut clauza in care ce se face prelungirea automata a contractului cu inca 1 an.Prin urmare s a prelungit contractul-fara sa ma mai fi informat si s a emis si o factura-presupun, factura pe care eu nu am primit-o.
am primit acesta instiintare:
"Stimate domn/Stimata doamna,
Va informam prin prezenta ca figurati in evidentele noastre cu datorii totale de 1.932,00 lei.
Situatia facturilor emise si neincasate pana la aceasta data este atasata prezentei drept Anexa 1.
Va solicitam sa achitati contravaloarea facturilor restante in termen de 5 zile de la data prezentei sau, in cazul in
care acestea au fost achitate, sa ne transmiteti dovada platii.
Va reamintim ca este necesar ca plata sa fie efectuata in contul S.C. CENTRUL MEDICAL UNIREA S.R.L. , deschis la
Raiffeisen Bank , sucursala Dorobanti ,avand IBAN RO33 RZBR 0000 0600 1309 4217
Pentru a nu recurge la aplicarea de penalitati de intarziere, asteptam din partea dumneavoastra confirmarea
platii in termenul mentionat pe adresa de e-mail collection@reginamaria.ro, la numarul de fax 021.304.04.21
sau in original la sediul Regina Maria, in atentia Dept. Contabil.
Prezenta notificare reprezinta punerea dumneavoastra in intarziere conform art. 1522 din Codul Civil.
Informatii suplimentare pot fi solicitate la numarul de telefon ..."
Dupa ce am luat legatura cu ei (ptr ca , stiind ca a EXPIRAT contractul, l am rupt si aruncat), imi confirma ca am de plata aceasta suma, dar ca nu pot sa mi spuna nr contractului- ca nu vad in sistem.
Lipsa nr de contract, ma impiedica sa fac cerere de reziliere....
Lipsa facturii, ma impiedica sa fac plata....(oricum nu o voi face)
Va rog sa ma sfatuiti, cum sa procedez ptr a nu plati si pentru a rezilia contractul .
Multumesc.
Cel mai recent răspuns:
Aeerdna85 , utilizator
23:00, 24 Iulie 2017