Buna ziua. Am urmatoarea problema cu Centrul Medical Unirea (Regina Maria)
Pe 07.04.2021 am facut online un contract cu Centrul Medical Unirea (Regina Maria) pentru un membru al familiei, pentru 1 an.
In contract am aceasta clauza, de care am uitat:
5. Incetarea Contractului poate avea loc numai prin acordul scris al ambelor Parti sau prin denuntare unilaterala de catre oricare dintre Parti, contractul incetand in ultima zi a lunii in care expira termenul de preaviz de 30 zile. Cererea Contractantului de denuntare unilaterala va fi transmisa de catre acesta pe adresa de e-mail retentie@reginamaria.ro, in scopul procesarii si analizei conform art. 6 de mai jos.
6. In cazul in care, inainte de expirarea perioadei minime contractate de 1 an, Contractantul solicita denuntarea unilaterala a Contractului sau contractul inceteaza prin reziliere de catre Prestator pentru neachitarea contravalorii abonamentului, atunci Contractantul va fi obligat sa achite, cu titlu de justa despagubire, diferenta pozitiva dintre contravaloarea serviciilor accesate de fiecare Beneficiar, calculata la pretul de lista de la momentul accesarii, si platile efectuate in temeiul prezentului Contract, la care se adauga o taxa necesara accesului la serviciile solicitate de 10% din valoarea Contractului pe 1 an.
Pe 20 aprilie am primit un sms de la o doamna din Regina Maria care scrie asa:
“Buna ziua, Diana Deaconu este numele meu,de la Regina Maria va contactez. Pe adresa dumnevoastra de mail cu care sunteti inregistrat in reteaua noastra …………Va rog sa verificati adresa de mail (inclusiv in spam) si sa reveniti cu un raspuns in scris,pana vineri 22.04.2022 cel tarziu, catre mine, pe aceeasi adreasa de mail(diana.deaconu@reginamaria.ro).In caz contrar abonamentul se va prelungi automat in aceleasi conditii, fara nici un extrabeneficiu contractat initial, incepand cu 01.05.2022, si orice modificare /inchidere se va inregistra la 30 zile de la data notificarii conform Conditiilor Generale contractuale”
Am trimis un email catre aceasta domna chiar in acea zi, 20.04.2022 ca nu doresc continuarea contractului cu Centrul Medical Unirea (Regina Maria), si am crezut ca e totul s-a rezolvat. Si totusi, in data de 05.05.2022 s-a emis factura pentru perioada 01.05.2022-30.04.2023, in suma de 1,188.00 ron
Am trimis apoi mai multe emailuri catre Regina Maria, inclusive catre retentie@reginamaria.ro, in data de 06.05.2022 si 09.05.2022 pentru incetarea contractului si anularea facturii dar nu am primit niciun raspuns. Deci am trimis email catre ei in 20.04.2022, 06.05.2022, 09.05.2022
Intrebarea este ce as putea sa fac pentru a obtine reziliera contractului si anularea facturii? Sau macar sa imi factureze inca o luna, daca am intarziat cu emailul pentru rezilierea contractului.
Mi se pare abuziv sa mi se prelungeasca automat cu inca 1 an contractul daca eu nu doresc acest lucru.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns:
sorin7486 , utilizator
12:43, 18 Octombrie 2024