Buna ziua! Am o problema ciudata referitoare la Asociatia de proprietari si RAJA , dupa cum am scris si in titlu. Toata istoria a inceput cand am cumparat o mansarda intr-un bloc de 4 etaje. Asta s-a intamplat in 22 oct 2007. Constructia fiind noua notarul nu a cerut la semnarea actelor o hartie de la Asocie cum ca apartamentul nu are datorii asa cum se face in cazul vanzarii de apartamente. La prima afisare a intretinerii am vazut pe lista ca datoare la intretinere societatea de la care am cumparat apartamentul cu suma de 900 RON si asa am mers in continuare. Dupa cate va luni bune (6-7 luni) administratora mi-a spus ca suma aia de plata este de fapt a noastra, cele 6 apartamente si garsoniere care suntem la ultimul nivel pentyru ca in contractul de vanare - cumparare scrie ca am preluat apartamentul cu tot cu datorii ( dar nu s-a deranjat nimeni sa ma anunte si pe mine) . Nu am fost informata oficial de nimic si in continuare dupa 2 ani de cand platesc intretinerea, datoria la intretinere apare pe numele societatii care a construit mansarda. Aceasta asociatie nu are un fond de reparatii, un fond de rulment....! Ieri am gasit un anunt in care suntem informati ca daca pana pe 24.08.2009 nu ne achitam datoriile mai mari de 2 luni la intretinere vom fi dati in judecata de RAJA si de Asociatia de proprietari. Mentionez ca eu personal nu am datorii la intretinere. Cum sa rezolv aceasta problema din punct de vedere juridic. Va rog mult dati-mi un raspuns pentru ca nu mai stiu ce sa fac. Nu ma mai pot gandi la altceva.
Doamna Madalina,
Dumneavoastra personal AVETI datorii deoarece , asa cum ati spus , ati cumparat cu tot cu datorii!
Sfatul meu este sa mergeti la adminsitrator si sa platiti datoria initiala de 900 RON solicitand plata fara calcul penalitati deoarece nu ati stiut de acea datorie! Asta ar fi o varianta fericita in cazul dvs!
In instanta nu aveti nici macar o sansa deoarece contractul dvs de vanzare cumparare este foarte clar!
Mai aveti varianta sa contactati vanzatorul si sa ii solicitati plata acestei datorii dar ma indoiesc ca dupa 2 ani de zile o sa ii pese!B-)
Va multumesc pentru rapiditatea raspunsului insa mai am ceva de adaugat : eu nici acum nu am fost informata ca am de platit ceva. Datoria de la intretinere apare in continuare pe numele societatii care a construit mansardele si suntem pe acesta suma 6 apartamente. Cine decide cat avem de plata fiecare apartament? Si inca ceva acesta suma reprezinta o pierdere de apa calda care a provenit din spargere unei tevi in timpul constructiei. La inregistrarea apartamentului la asociatie de catre mine nbu am fost informata de asa ceva. Cine raspunde de asta?! Si in plus nu stiu nici cum s-a calculat aceasta pierdere pntru ca nimeni nu stie nimic aici si nici nu vrea sa dea vreun raspuns.