Buna ziua, sper sa ma poata ajuta cineva cu detalii contabile, :O am retras dintr-o firma, prin casarea bunurilor cu termene legale, unele obiecte electronice (laptop, imprimanta, cafetiere, tv led, etc.), ulterior firma a fost dizolvata si lichidata. Acum am o alta firma noua (am fost unicul asociat si la firma lichidata si la cea nou infiintata) unde doresc sa introduc toate bunurile retrase prin casare din vechea firma.
Imi poate spune cineva care ar fi pasii legali pentru a inregistra bunurile unicului asociat in proprietatea firmei si cu ce valoare ar trebui inregistrate? Perioada de serviciu va fi identica cu a unor bunuri noi achizitionate pe firma? Ce documente trebuiesc facute pentru a trece bunurile in proprietatea societatii si cu ce costuri?
Se poate sa fac act de donatie pentru firma, ca persoana fizica? Este nevoie de legalizarea acestuia la notar? Exista alta forma de dobandire a bunurilor de la o persoana fizica fara documente justificative (factura, NIR)?
Cred ca am apelat in sectiunea corecta, deoarece o vad ca pe o problema de contabilitate, inregistrarea contabila a bunurilor intrate intr-o societate si documentele legale.
Multumesc anticipat.
Buna ziua, inseamna ca nu exista nici o forma legala sa introduci bunuri de la o persoana fizica la o persoana juridica, daca nu spune nici un contabil nimic?!?!
Inseamna ca va trebui sa folosesc obiectele ca fiind personale iar cand se vor defecta nu pot sa le repar pe cheltuiala firmei #-o :">