avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 904 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pensie de urmas versus angajare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pensie de urmas versus angajare

Buna ziua. In conditiile in care sunt studenta si voi primi o pensie de urmas pana la 26 de ani, cu ce fel de contract ma pot angaja, ce implica el si care sunt limitele salariale ce le pot avea, astfel incat sa ma pot angaja si sa primesc, in acelasi timp, pensia? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:26, 10 August 2009
Puteti sa desfasurati activitate remunerata in baza oricarui tip de contract, cu conditia ca venitul lunar brut sa nu depaseasca o patrime din salariul mediu brut pe economie.

Consilier juridic,
Gabriela Pintea
Salariul mediu brut pe economie pentru anul 2009 este stabilit la 1693 lei.
O patrime inseamna 423.25 lei.
Gabriela Pintea a scris:

Puteti sa desfasurati activitate remunerata in baza oricarui tip de contract, cu conditia ca venitul lunar brut sa nu depaseasca o patrime din salariul mediu brut pe economie.

Consilier juridic,
Gabriela Pintea

Gabriela, nu prea merge orice tip de contract ... ci cel mult c.i.m. cu timp partial :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate pensie de urmas ,dar si somaj? geea_the_first geea_the_first Am o mare nelamurire...va rog mult,am nevoie de un raspuns corect.... Eu am terminat cursurile postliceale de medicina anul acesta 2009(august).Stiu ca daca ... (vezi toată discuția)
Acordarea pensiei de urmas Aleximo Aleximo Am 19 ani si de 2 ani si jumatate beneficiez de pensie de urmas in urma decesului tatalui meu..daca ma angajez si pe cm e trecut salariul minim pe economie imi ... (vezi toată discuția)