avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... se poate pensie de urmas ,dar si somaj?
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

se poate pensie de urmas ,dar si somaj?

Am o mare nelamurire...va rog mult,am nevoie de un raspuns corect.... Eu am terminat cursurile postliceale de medicina anul acesta 2009(august).Stiu ca daca depun actele,am dreptul la somaj(in cazul in care nu gasesc in 60 zile angajare). Dar eu am inceput si facultatea,si avand varsta de 25 ani,am dreptul la pensie de urmas(pana la 26 ani).,deoarece tatal meu este decedat. NELAMURIRIEA: pot primi pensie de urmas(deoarece sunt student!),dar si somaj(deoarece am absolvit aceasta specializare?) Somajul este o cifra mica ce nu cred sa depaseasca o patrime din salariu mediu brut.... LEGEA pensiilor ce spune? De cat este somajul? Am nevoie de o lamurire ungenta!! va multumesc!!
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 08:45, 22 Octombrie 2009