avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1233 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Vizita actionarilor la firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Vizita actionarilor la firma

Buna ziua,

Sunt administrator si co-propietar la un SRL. SRL este fondate si capitalizate din Olanda. Detin 17% din actiunii.
Sunt acum o perioada in concediu medical.

Majoritatea din celealti actionarii (adica mai mult de 50%) vor face o vizita la firma in timpul cand lipsesc eu.

A trimis o angajata din firma ca vor se vizita firma. Cu motivul ca sunt eu bolnav deja o perioada si au nevoie de informatie. Informatie d.e. finantiare, al organizatie si inventare de produse. Angajata nu are statul de administrator (sunt singurul persoana care este administrator)

A informat si pe mine ca vor se face vizita la firma si are interes se vine in vizita si la mine. Insa, am refuzat se face aceata vizita pentru sunt in concediu medical.

Actionarii au voie se obtine prin metoda aceasta informatie de la firma?
Si in caz in care nu are, ce as putea face?
Si angajata respectiva sau alti angajatii ce poate se raspunde?

Multumesc de raspunsuri si imi cer scuze de gramatica gresita (sunt si eu Olandez)

Hans
Cel mai recent răspuns: hansmans , utilizator 13:43, 20 Aprilie 2016
asociatii pot vizita societatea oricand doresc. Pentru a li se prezenta situatia financiara a societatii insa, probabil este nevoie de dumneavoastra, nu orice angajat detine aceste informatii. Trebuie sa faceti o adunare a asociatilor in care sa le prezentati situatia finaciara, bilantul pe anul 2015,etc
Sunteti sigur ca vin doar sa viziteze? v-au convocat oficial la o adunare a asociatilor sau cum au anuntat vizita?
ce clauze aveti in actul constitutiv referitor la aceasta problema?
Buna ziua,

Multumesc pt raspuns.

Stiu ca nu orice angajat(a) se pot da aceasta informatie.