Miercuri, 29 ianuarie, are loc evenimentul: Noutăți fiscale 2025 din perspectivă contabilă: Sesiune cu Cristian Rapcencu. Participă →
Buna seara
Am si eu o mica problema
Sunt titularul unui cabinet de avocatura - am contabilitate in partida simpla - in cursul lunii mai am incheiat un contract de asistenta emitand o factura de peste 35000 euro(pana in momentul respectiv nu trecusem de pregul de 35000euro) care potrivit contractului trebuia platita in cursul lunii august.Intrucat am avut diverse divergente cu clientul meu am renuntat integrel la contract si onorariu, stornand factura respectiva in totalitate in cursul lunii iulie. Mentionez ca nu am primit nici o suma de bani de la client. Intrebarea este daca devin platitor de tva si sunt obligat sa ma inregistrez chiar daca nu am incasat factura respectiva, ba mai mult am si stornat-o. Cei de la Administratia Financiara au zic ca nu stiu si sa le fac cerere scrisa si mi seva raspunde
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Intrucat nu m-am inteles cu clientul l-am notificat prin executor trimitandu-i totodata si factura stornata - ideea este cum se calculeaza cifra de afaceri in cazul profesiilor liberale - respectiv suma facturata sau suma incasata ?