Sunt intr-o dilema: am fost desemnata drept curator intr-o cerere cu valoare redusa, in care reclamant e Electrica S.A. Parata nu si-a achitat facturile si nici nu e de gasit. Cum trebuie procedat intr-o asemenea situatie, in care stii ca reclamantul are dreptate, dar totusi trebuie sa-ti aperi efectiv clientul?#-o
Cercetați atent dosarul și vedeți dacă facturile sunt emise corect, dacă penalitățile sunt facturate conform clauzelor din contract, dacă puteți invoca vreo excepție. Verificați dacă facturile sunt însușite prin semnătură sau dacă există, cf. contractului, acceptată vreo altă modalitate de transmitere și însușire a facturilor. Verificați dacă facturile au fost transmise la adresa corectă a debitorului. Verificați dacă acel contract era valabil (poate se prevedea o modalitate de prelungire care nu a mai avut loc). Verificați dacă serviciile facturate sunt conform contractului.
Dacă nu există la dosar contractul dintre părți invocați acest fapt și solicitați depunerea contractului.
etc, etc, etc.