avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 759 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Hartuire la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Hartuire la locul de munca

buna ziua , am o intrebare ,eu lucrez ca si casier la o asociatie ,de curind o clienta si-a exprimat doleanta ca ar vrea dinsa sa imi ia locul ca poate si ea sa faca ce pot eu ,si ca are si facultate ,de drept. a fost refuzata de presedintele asociatiei ,si de atunci nu ma lasa sa-mi exercit meseria in bune conditii.
a facut plingeri la politie ca fur si am gestiune frauduloasa ,vine la sediu face scandal din orice imi cere mereu acte ,facturi in copie merge la oameni si le spune numai minciuni despre mine ,mi-a introdus in iala usi scobitorii sa nu pot intra in sediu ,a minzit usa cu excremente ,de cite ori ma vede pe strada striga dupa mine ca iam furat bani s.a. Va rog sa ma invatati unde trebue sa fac o sesizare ,sa o potolesc ,nu stiu unde se incadreaza aceste fapte,va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:19, 10 Iunie 2016
Puteti depune o plangere la Politie.
bun, ma duc la politie si ce sa fac sa spun ce imi face ?
Intr-adevar, mentionati toate aspectele pe care le-ati expus si aici pe Forum.

De asemenea, puteti sesiza in scris si Conducerea asociatiei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz politia și paznici carfourr Andreeaxl Andreeaxl Bună ziua va rog sa îmi răspundeți și mie la o întrebare va rog frumos.astăzi am mers sa cumpăr ceva din carfour si la oprire am fost oprita de paznici ... (vezi toată discuția)
Bună ziua, am o problema f urata, vreau sa știu dacă pot iesi ... Anda303 Anda303 Bună ziua, am o problema f urata, vreau sa știu dacă pot iesi din ea cumva sau trebuie deschis proces și dacă câștig. Am vrut sa vând o bicicleta pe ... (vezi toată discuția)