avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 467 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... concediu de odihna dupa CCC
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

concediu de odihna dupa CCC

Buna ziua, sunt profesor titular in ivatamantul preuniversitar. Am lucrat in anul scolar 2013-2014 pana pe 26 mai 2014 cand am intrat in concediul prenatal, iar pe 28septembrie 2014 mi- a fost intrerupt contractul de munca intrand in CCC.Deci pe anul scolar 2013-2014 lucrat nu am beneficiat de concediul de odihna din vara.Acum in iunie m-am reintors la serviciu insa mi se spune ca nu am dreptul la concediul de odihna pe care nu l-am putut efectuat in 2014.Am fost la inspectorat si de acolo mi s-a spus ca as avea dreptul...insa..la scoala se spune ca nu e legal...
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:22, 24 Iunie 2016
Potrivit art.146 alin.2 C.mun. : In cazul in care salariatul, din motive justificate, nu poate efectua, integral sau partial, concediul de odihna anual la care avea dreptul in anul calendaristic respectiv, cu acordul persoanei in cauza, angajatorul este obligat sa acorde concediul de odihna neefectuat intr-o perioada de 18 luni incepand cu anul urmator celui in care s-a nascut dreptul la concediul de odihna anual.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediul cadrelor didactice Ionescu15 Ionescu15 Sunt profesor cu 42 ani vechime si anul acesta ma pensionez cu aprobarea Inspectoratului scolar. Intr-una din zilele urmatoare voi depune dosarul.. -Intreb ... (vezi toată discuția)
Zile c.o. aferente concediului postnatal? Biancamacovei Biancamacovei Bună ziua, va rog sa ma ajutati daca se poate. Sunt titular la.o scoala gimnaziala, in perioada 1 sept 2015-1 ianuarie 2016 am fost in concediu postnatal, ... (vezi toată discuția)