avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 841 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Obtinerea indemnizatiei pentru cresterea copilului ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Obtinerea indemnizatiei pentru cresterea copilului daca mamica este absolventa, dar nu a luat examenul de licenta

Buna ziua,
Urmeaza sa nasc in luna august. Am absolvit facultatea in luna iunie, insa nu am luat examenul de licenta. Exista posibilitatea sa beneficiez de indemnizatia pentru cresterea copilului doar daca sunt in perioada de 60 de zile de la absolvire?
Stiu ca exista doua posibilitati, pot depune la dosar o adeverinta care sa ateste ca sunt studenta sau diploma de licenta, insa eu nu mai sunt studenta, dar nici licentiata. Ce optiuni am?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:30, 30 Iunie 2016
Normele de aplicare a OUG 111/2010
art.6
...
(6) Actele doveditoare privind atestarea situaţiilor prevăzute la art. 2 alin. (5) din ordonanţa de urgenţă şi, după caz, nivelul venitului lunar aferent acestor perioade, certificate pentru conformitate de autorităţile competente, sunt următoarele:
.....
f) adeverinţa eliberată de instituţia de învăţământ, care să ateste frecventarea cursurilor fără întrerupere, până la data solicitării acesteia, pentru situaţiile prevăzute la lit. m)-s);

g) diploma de absolvire, foaia matricolă sau adeverinţa eliberată de instituţia de învăţământ superior, pentru situaţiile prevăzute la lit. t)
şi v);
......

OUG 111/2010
art.2 alin.(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
......