Va rog sa-mi spuneti daca, firma de administrare a asocitiei de proprietari poate sa emita chitantele de plata a taxei de administrare prin printare de pe laptopul administratorului, fara sa fie chitante personalizate, avand datele proprietarului, (apartamentul si adresa) si o stampila pe care este scrisa numele firmei.
Multumesc mult!
Eu am, ca vecini, o asociatie administrata de catre o firma de administrare.
Pentru ca cei de la asociatie (conducerea) nu-i duce capul, firma de administrare face incasari, da printr-un sistem informatic, dar in numele firmei - adica amesteca in mod grosolan banii asociatiei cu fondurile lor!
S-a discutat, s-au facut verificari si s-a constatat ceea ce in mod evident trebuia sa se intample in astfel de cazuri - un minus in gestiune de 1, urmat de peste 6 zeroouri.
Asadar, daca la dvs. in asociatie chitanta emisa de firma o face in numele as. prop. - asa suna antetul - este bine, asa cum observ ca zic si ceilalti participanti la topic, dar daca se intampla ca in exemplul oferit de mine, nu este in regula.
Oricum, comisia de cenzori si com. ex. al as. prop. trebuie sa fie foarte atenti si sa faca verificari lunare, sa lase sa treaca vremea ca o sa aveti mari necazuri.
Ca o ulima observatie, studiati atent contractul de prestari servicii incheiat de asociatie cu firma - observati ce scrie la capitolul incasari - cum se face...
Chitanta poate fi printata de oriunde.
Important este ca platitorul sa fie identificat prin nume si prenume, adresa (in cazul de fata - numar apartament), suma platita si ce reprezinta aceasta suma.
Administratorul doar presteaza incasarea in numele beneficiarului - asociatia de proprietari - ale carei date trebuie scrise in antetul chitantei (nu ale firmei de administratie)
Antet chitante
proprietaru
asociatia noastra a angajat o societate pt administrare si contabilitate,As dori sa stiu daca chitantele primite pt plata ch de intretinere nu trebuie sa ... (vezi toată discuția)