Tatal meu a avut un abonament la o retea de telefonie mobila pe o perioada de 2 ani, prin care a achizitionat si un telefon, contractul avand termen pana in februarie 2017.
Am contactat un operator al acelei retele pentru a-l intreba cat m-ar costa in cazul rezilierii contractului sau portarii in alta retea, pretul comunicat de acestia fiind de 115 euro.
Ulterior, la inceputul lunii iulie a acestui an, am cesionat contractul tatalui meu pe numele meu, iar cu o saptamana mai tarziu, am portat numarul in alta retea.
Cei de la reteaua la care am avut abonamentul mi-au spus ca ultima factura imi va veni pe data de 8 iulie, urmand ca pretul pentru lunile ramase sa fie comunicate tot cu acea factura.
Ieri, pentru a achita totul si intrerupe orice colaborare cu acestia, am fost la o reprezentanta de-a lor, unde mi s-a zis ca factura va veni pe 8 august si ca voi avea mai mult de plata, intrucat, prin cesionarea contractului pe numele meu, abonamentul a fost prelungit pe inca 2 ani, si nicidecum pe 8 luni (perioada ramasa din contractul semnat de tatal meu).
Din cate stiu, prin Hotararea nr. 8254/2015 Tribunalul Bucuresti a dispus ca orice client al acestei retele de telefonie mobila,care doreste incetarea contractului inainte de expirarea duratei minime contractuale, nu mai este nevoit sa plateasca despagubire.(pt lunile ramase). Compania de telefonie mobila a declarat ca va inainta apel.
1. Stiti cumva cum a ramas cu aceasta speta?
2. Se permite prin cesionarea unui contract, modificarea clauzelor contractuale?
3. Ce trebuie facut, in cazul in care trebuie sa platesc pentru lunile ramase pana la expirarea contractului, sa platesc doar pentru cele 8 luni si nu pentru 24 luni?
Multumesc frumos!