avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2263 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu firma de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu firma de telefonie mobila

Buna ziua,
Am avut un abonament tip Familly cu 5 nr .Din aceste 5 nr am pastrat 2 pe care le-am trecut pe un alt tip de abonament. Pentru celelalte 3 nr am cerut dezactivarea lor pentru ca nu imi erau de nici un folos.
Astazi a inceput noul tip de contract pentru cele 2 nr pastrate dar surpriza neplacuta a fost sa constat ca si celelalte 3 nr au ramas active (deci voi plati in plus).
Dupa aproximativ o ora de discuti cu un reprezentant al companiei mi s-a spus ca contractul abonamentului Familly expira maine si abia maine se vor dezactiva numerele ramase.
Dar atunci de ce si noul contract nu a intrat in vigoare tot de maine?
Am mai avut probleme cu aceasta companie si parca vad ca maine sunt la fel.
Va rog sa imi dati un sfat cum pot sa o scot la capat cu ei.
Ma gandesc la scenarii ciudate cum ar fi de exemplu sa vorbesc mai mult decat imi permit minutele alocate, internet si apoi sa nu mai platesc factura desi acest lucru va duce automat la suspendarea numarului de telefon pe care il am de vreo 10 ani sau sa "deranjez" o televiziune sau un ziar de scandal.
Chiar mi-a ajuns bataia de joc la care am fost supusa.

[Editat: pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Vineri, 8 Iunie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: juridic dana , utilizator 14:06, 13 Iunie 2012
Nu vorbiti de pe acele numere :)

Daca nu ati anuntat ca in scris ca renuntati la abonament, ar fi bine sa mai aveti o discutie cu un reprezentant sau operator de la Relatii cu clientii caruia sa ii retineti numele, sa va notati data si ora la care ati vorbit pentru ca in cazul in care vi se va factura o luna in plus de abonament sa ii puteti reclama la Protectia Consumatorilor.

Puteti citi acest topic ca sa vedeti cum ar trebui intocmita o reclamatie (ca sa stiti de ce elemente aveti nevoie):
www.avocatnet.ro/content/for...
Din pacate, putem concluziona ca aceasta este o practica frecventa a respectivei companii de telefonie mobila.
Eu in octombrie 2011 am anuntat in scris ca renunt la folosirea a 8 nr. de telefon (eram in afara perioadei contractuale si deci, libera sa solicit incetarea contractului oricand), ulterior, cu restul de 7 ramase active m-am portat intr-o alta retea, dar respectiva companie de telefonie a continuat sa factureze abonament pentru cele 8 nr. de telefon, iar in prezent sunt cu dosar la o firma de recuperare care ma bombardeaza cu telefoane si adrese pentru a efectua plata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Portare in orange din cosmote inainte de termen Donhacker Donhacker Buna ziua.Doresc sa intreb pe cineva care se pricepe in domeniu.Situatia sta asa : Am contract cu Cosmote semnat in 22/04/2014 pe o perioada de 24 luni,am ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, va rog sa ma ajutati. reprezint un srl, cabinet medical. ... Eugenia Gaidos Eugenia Gaidos Buna ziua, va rog sa ma ajutati. Reprezint un srl, cabinet medical. Am avut un contract cu telekom pentru servicii mobile . In data de 30 sept am primit ... (vezi toată discuția)
Contract telefonie mobila DobrinoiuAndreea DobrinoiuAndreea Tatal meu a avut un abonament la o retea de telefonie mobila pe o perioada de 2 ani, prin care a achizitionat si un telefon, contractul avand termen pana in ... (vezi toată discuția)