buna ziua
am si eu nevoie de ajutor
o srl este suspendata si s-a luat decizia dizolvarii, lichidarii si radierii ei.
stie cineva cum trebuie sa arate bilantul de lichidare?
cei de la r,c, mi-au spus ca trebuie sa fie pe zero
nu este tocmai pe zero pentru ca mai are un chiosc din metal si ce stiu eu ce mai are
cum poate inchide conturile si sa ramana pe zero?
contabila ei i-a spus ca nu poate sa ii faca nimic fiind suspendata
eu , (nu sunt contabil)stiu ca patrimoniul societatii se transfera asociatului unic dar eu nu stiu cum
va rog ajutoooor:((
Bilantul de lichidare arata ca si cel de sfarsit de an, dar nu acum va trebuie.
Intai se inregistreaza la RC Hotararea AGA (sau a asociatului unic) de dizolvare si lichidare voluntara. Hotararea va cuprinde si modul de repartizare a activelor ramase dupa lichidarea pasivului (adica dupa ce veti achita toti creditorii sociali si datoriile catre stat) si se va publica apoi in M.Of.; dupa trecerea a 30 de zile de la publicare, va trebui depus la RC un nou dosar care sa cuprinda:
- cerere de radiere;
- copie dupa M.Of. in care a fost publicata Hotararea;
- bilant lichidare (la luna la care are loc publicarea hotararii in M.Of. - in prealabil depus la Finante, ca si cel de sfarsit de an, impreuna cu raportul administratorului de lichidare);
- certificatul de inregistrare si anexele in original;
- raport de repartizare a activelor (catre asociatul unic, catre asociati proportional cu procentul detinut din capitalul social sau doar catre unul din asociati);
- certificat de atestare fiscala (care face dovada achitarii taxelor catre bugetul de stat).
Puteti avea surpriza neplacuta ca la Reg. Com. sa dati peste un judecator care sa va ceara totusi sa numiti un lichidator, desi in procedura dizolvarii voluntare, atunci cand asociatii se inteleg asupra modalitatii de repartizare a activelor, acest lucru nu este obligatoriu (cf. art. 235 - Lg 31/1990).