Societate infiintata in 2007. Pana in prezent nu a avut si nu are activitate. Pentru incepere si desfasurare activitate se vrea a se depune dosar la FEADR. La momentul infiintarii au existat cateva cheltuieli : constituirea, stampila, avans platit conform factura si chitanta firmei de consultanta pentru accesare fonduri europene. Am impresia (si aproape sigur este si adevarata#-o) ca aceste documente nu au fost introduse in contabilitate. Si asta nu este tot:angry: Hartii depuse sunt in loc de bilant acea declaratie pe propria raspundere a administratorului cum ca societatea nu are activitate de la infiintare si pana in prezent. Atat. Altceva ...... la mila cerului. Printr-un ordin al MFP societatea la propunerea Adm. Fin. locale a fost declarata inactiva. :stunned:
Intrebarile mele catre dumneavoastra sunt :
1. In situatia umaritoare (societate infiintata in 2007, insa fara activitate) ce hartii trebuiau depuse pe la institutiile publice? Adica, pe langa declaratia pe propria raspundere ce tine loc de bilant pt societatile fara activitate(declaratie legala cf. Ordinului MFP 2123 pt raportari contabile la 30.06.2009 si ordinele pt anii anteriori - ca palea nu le mai stiu ca si nr), asa din intamplare ceva declaratii 100, 394 si altele la care acum nu ma pot gandi? Care sunt documentele pe care trebuia sa le aibe depuse pana in prezent o astfel de societate?
2. Ce este de facut pentru a remedia situatia, tinand cont ca societatea este declarata inactiva la propunerea Adm.Fin?
MULTUMESC anticipat pentru rapunsurile pe care le astept cu sufletul la gura.
Cel mai urat este sa faci corecturi. Mai ales cand vii din exterior hodoronc tronc in mijlocul problemei. #-o
Pana la momentul radierii din Registrul Comertului societatea are obilgatia de a depune la Adm. Fin. toate declaratiile, prin urmare dumneavoastra sunteti intr-o situatie foarte delicata.
Buna ziua!
Detin o firma care nu a desfasurat nicio activitate economica de la infiintare si pana in prezent.Am depus periodic actele necesare si la ORC si la Finante. Acum am depus cerere pentru suspendarea activitatii pentru o perioada de 3 ani.De la finante nu a reusit nimeni sa ma lamureasca daca, dupa primirea hotararii de suspendare, mai depun in continuare declaratiile 100,101 si cea de inactivitate sau doar pe cea din urma.
Va multumesc.