Buna ziua,
Vreau sa infintez o asociatie non profit si de cateva zile m-am blocat la cateva informatii, de aceea va cer ajutorul.
1. In consiliul director cine va fi, in cazul in care asociatia va avea 3 membrii?
2. Adunarea generala este formata tot din acesti 3 membrii?
3. Trebuie neaparat sa am un cenzor?
4. Trebuie sa am birou executiv?
Va multumesc si va rog sa ma ajutati, o seara frumoasa!
Da. La adunarea generala participa toti membrii cu drepturi depline ai ong-ului si, in cazul concret descris, si in consiliul director, la fel. E totusi recomandat sa aveti mai mult de 3 membrii fondatori pentru a nu fi pusi in imposibilitatea de a mai exista atunci cand unul se hotaraste sa renunte la calitatea de membru.
Cenzor e nevoie doar dupa ce depasiti 15 membrii.
Nu, la ultimul punct.
Va multumesc si va respect pentru ajutorul acordat,
Vreau sa va mai intreb, daca se poate,
1. Ca patrimoniu pot folosi si un laptop daca am factura la el, de exemplu in locul dovezii de la banca pot atasa factura produsului ca dovada a patrimoniului in natura?
2. La contractul de inchiriere sau comodat trebuie sa il inchei pe numele meu sau pe numele asociatiei, tin sa precizez ca o sa inchei un contract de comodat sau de inchiriere cu primaria pentru o camera int-un camin culural, respectivul contract il fac pe numele meu?
3. Asociatia mea o sa aiba si regulament intern de functionare, acela trebuie legalizat la avocat impreuna cu statutul si actul constitutiv?
4. Acel regulament trebuie sa il am la dosarul de la judecatorie?
5. Trebuie sa prezint si actele aditionale (daca exista) la judecatorie?
Va multumesc si ma scuzati pentru ca va intreb mereu, dar sunt la inceput de drum si vreau sa fiu informat.
Cu stima,
Bogdan
Patrimoniu fundatie
haribu
\"Activul patrimonial initial al fundatiei trebuie sa includa bunuri in natura sau in numerar, a caror valoare totala sa fie de cel putin 100 de ori salariul ... (vezi toată discuția)