Buna seara, am o mare problema cu furnizorul de energie electrica. S-a defectat contorul si a inregistrat o cantitate mare de kwh, am reclamat , ei l=au trimis la metrologie iar verdictul a fost -Defect-.
Am inceput o lunga serie de mail-uri , din totalul de 1870 lei au scazut aprox. 900, ramanand de plata 800 si ceva de lei, pentru un consum de 1202 kwh (au facut un estimat dupa consumul din perioada similara a anului trecut )'
Si acum intervine problema : avand acel estimat, normal era sa scada din cantitatea facturata si sa refactureze din nou, cei 1202 kwh, dar...nu au procedat asa, efectiv au facut o factura de corectie de -900 lei , rezultand rest de plata aprox 800 lei.
Mentionez ca in acea factura nu se indica nr de kw utilizati, este pur si simplu o corectie pe estimatul facut de ei.
Am achitat suma si le-am trimis un mail in care le spuneam punctul meu de vedere ref la modalitatea de facturare si ca am achitat , dar nu recunosc suma respectiva. Din acel moment, nu am mai primit nr de inregistrare si nu mai raspund.
Va rog sa ma indrumati cum trebuie sa procedez in continuare si va multumesc :)
Der ce nu apelați la un mediator pentru ca acesta să vă înlesnească o întâlnire cu reperezentantul legal al furnizoruului și să discutați despre aspectele care vă nemulțumesc?