Buna ziua, anul trecut am deschis un cont curent in lei la o banca din Bucuresti si la momentul deschiderii contului am specificat ca nu doresc sa primesc nimic scris de la banca la adresa mentionata.In acest an am deschis al 2 lea cont in euro cu ,card atasat la fel am specificat ca nu doresc notificari scrise decat cele permise de legislatia in vigoare intarzieri bancare.La inceputul anului primesc scrisoare de la banca ca ma informeaza ca am un contul in Euro unde in acesta foaie sant mentionate toate datele sensibile ale mele.Am factu solicitari telefonice la call center,ul bancii am trimis si repetate e-mailuri in care ei nu tot in format electronic au raspuns ca cererea mea cu nr. de identificare va fi solutionata ,acest lucru nu sa intamplat nici pana la ora actuala .Am filiala bancii unde apartine contul meu am discutat cu functionarul bancar am parcurs cu el toti pasii juridici ai contului curent ce am semnat functionarul confirmand ca nu apare nici un acord de al meu de primi corespondeta scrisa decat ce-a permisa de legislatia in vigoare .
Tin sa mentionez ca in aceasta scrisoare banca specifica ca nu isi asuma nici o obligatie si nici responsabilitate in fata mea acesta doar confirmand aspectele mentionate ca sant titular de cont .
Intrebarea mea este ce cai de atac am la indemana pentru ai sanctiona ca mi au fost incalcata decizia de a nu primi nimic scriptic .
Va multumesc .
Sesizați:
Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aici:[ link extern ] /
și Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, aici:[ link extern ] /
vă doresc succes.