avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 537 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concurs angajare spital
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concurs angajare spital

Buna ziua ! As avea o intrebare va rog! Lucrez ca asistenta medicala principala la un spital judetean!Singura metoda sa schimb sectia in care lucrez e sa particip la un concurs organizat de spital.Atata ca in 99% din cazuri posturile scoase sunt de asistenti medicali debutanti ,adica fara nici un fel de vechime ! Intrebare va rog frumos ,dupa 6 luni pot solicita,si ,mai important am dreptul si mai ales spitalul obligatia de a-mi recunoaste si plati vechimea si gradul principal? ca vechimea mea e de 28 de ani! Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: ContSters400311 , utilizator 19:16, 3 Septembrie 2016
Ramane doar la latitudinea spitalului sa fie de acord si sa solicite Consiliului Judetean in a carui subordine functionati,modificarea statului de functii prin transformarea postului de asist med debutant in post de asistent medical pl principal,pt care conditia de ocupare este de 5 ani vechime si concurs/examen
In mod normal,postul se transforma dupa cele 6 luni in post de asistent medical pl dupa cum cred ca stiti,unitatea nu este obligata sa ceara decat aceasta transformare,pt ca se subintelege ca atata timp cat participati la un concurs pt debutanti, consimtiti de buna voie sa renuntati la grad si salariul aferent.
Daca s-ar dori si ar exista consens din toate partile implicate,v-ar duce pe dvs cu post cu tot in sectia respectiva care are postul vacant de debutant, iar postul de debutant l-ar transfera pe sectia in care lucrati in prezent.... (o rocada avand in vedere ca aveti o vechime si o experienta f mare ,28 de ani )Aici depinde mult insa de intelegerea asistentelor sefe din cele 2 sectii si intr-o oarecare masura si a medicilor sefi de sectie,dar nu va aflati direct in subordinea acestora