avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concurs angajare spital
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concurs angajare spital

Buna ziua ! As avea o intrebare va rog! Lucrez ca asistenta medicala principala la un spital judetean!Singura metoda sa schimb sectia in care lucrez e sa particip la un concurs organizat de spital.Atata ca in 99% din cazuri posturile scoase sunt de asistenti medicali debutanti ,adica fara nici un fel de vechime ! Intrebare va rog frumos ,dupa 6 luni pot solicita,si ,mai important am dreptul si mai ales spitalul obligatia de a-mi recunoaste si plati vechimea si gradul principal? ca vechimea mea e de 28 de ani! Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: ContSters400311 , utilizator 19:16, 3 Septembrie 2016
ART 18 din CCM:
(5)
În cazul în care angajarea se face prin concurs, dacă un salariat şi o persoană din
afara unităţii obţin aceleaşi rezultate, salariatul are prioritate la ocuparea postului,
daca nu exista dispozitii legale contrare

6)
În cazul existentei unei structuri functionalecu deficitde personal angajat,salariaţiiau dreptul să solicite conducerii unităţii mutarea lor in aceasta structura, în concordanţă
cu interesele unităţii, cu cele proprii şi în condiţiile legii.


Probabil la acest articol din contract va referiti. Daca sectia in care ati dori mutarea are deficit de personal ati putea invoca aceasta prevedere.Aduceti la cunostinta printr-un referat conducerii exact prevederea acestui articol
Prevederile dintr-un contract colectiv de munca se aplica in mod consenual. Daca nu se respecta puteti apela la justitie!
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Septembrie 2016
ContSters400311, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură