Socrul meu in varsta de 70 de ani a fost sunat de catre un operator Vodafone si cumva pacalit cu oferta de schimbare abonament. Socrul meu are pierderi de memorie si nu poate sa-mi spuna ce anume a discutat acum 4 luni cu acel operator. Cert e ca a observat ca factura este cu peste 50% mai mare de ceva timp. Am gasit un plic prin care era instiintat de modificarea de contract.
Acum apare partea cea mai amuzanta. Nu stiu daca operatorul Vodafone stia, sau daca l-a intrebat pe socrul meu ce fel de telefon are, cert e ca l-a incarcat cu trafic de internet pe mobil in conditiile in care el are un telefon simplu (nu smartphone), respectiv nici nu foloseste sms pentru ca nu stie.
Sunt ferm convins ca cei de la Vodafone stiau exact situatia traficului de internet si sms de pe respectivele 2 numere (ambele contracte au fost modificate in aprilie 2016)
Eu am facut reclamatia la Vodafone in numele socrului meu de pe contul lui de MyVodafone iar compania ma trateaza cu dispret.
Am cerut revenirea la conditile contractuale initiale si reducerea abonamentului pe perioada pentru care s-a platit cu 50% mai mult.
Pot face plangere la ANPC ? Am vreo sansa ?
Cand ati primit plicul cu modificarea de contract? probabil ca in acel plic va anunta modificarea iar dvs. trebuia sa le raspundeti ca nu sunteti de acord cu acea modificare.Daca nu ati trimis raspuns au considerat ca ati acceptat tacit noua oferta .