avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 632 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... dupa 7 ani de experienta imi spun ca nu mai pot fii ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

dupa 7 ani de experienta imi spun ca nu mai pot fii asistent social

Lucrez ca asistent social principal de 7 ani in domeniul Protectiei Copilului. Am absolvit Scoala Postliceala de Asistenta Sociala din Bucuresti (licenta pe baza careia am fost si angajata in 2002) si anul trecut am absolvit Facultatea de Psihologie, intentionand ca in acest an sa ma inscriu la master in domeniul Asistentei Sociale. Ca urmare a Legii nr 466/2004 am fost instiintata ca trebuie sa ma inscriu in Colegiul asistentilor sociali. In acest sens am trimit documentatia necesara (acte de identitate si de studii, precum si taxa de analiza a dosarului) si am fost chemata la un interviu. La acest interviu am aflat cu stupoare ca nu mai pot profesa ca asistent social daca nu ma inscriu la Facultatea de Asistenta Sociala, spunadu-mi-se ca masterul nu o sa aibe nici o valabilitate. Nu au tinut cont nici de experienta mea, nici de faptul ca am o scoala postliceala in domeniu. Mentionez ca postul in care sunt incadrata acum prevede studii medii, fiind platita pe studii medii. Va rog spuneti-mi daca dansii au baza legala sa imi desfaca contractul de munca, precum si daca sunt obligata sa ma inscriu la facultate ca sa mai pot profesa. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Isa Radov , Consultant resurse umane 17:54, 23 August 2009
Conform legii la care ati facut referire,conditia pe care trebuie sa o indepliniti este diploma de licenta
in cadrul unei institutii de invatamant superior cu specializarea in domeniu,de lunga durata-4 ani sau scurta durata-3 ani.
Probabil cursurile pe care le-ati urmat au durat 2 ani.Daca cineva vrea postul dumneavoastra pot invoca legea,din pacate.

Ultima modificare: Sâmbătă, 22 August 2009